  • Data: 2002-02-14 16:37:40
    Temat: Re: Rejestracja rozmow telefonicznych
    Od: "poreba" <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Tatuasz <t...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a4fv3j$rj9$...@z...man.szczecin.pl...

    Wiesz, co zajadliwość Wasza? A ja sobie NIE ŻYCZĘ
    by moje rozmowy (z domku, misiu, z domku) do firmy ABC
    były nagrywane BEZ MOJEJ WIEDZY I ZGODY!
    jak służbowy czas wykorzystują pracownicy ABC
    guzik mnie obchodzi, mnie mają ałatwić szybko i
    kompetentnie. Jeżeli ich szef wątpi w to, że tak będzie
    i zamierza kontrolować czy rozmawiają ze mną KLIENTEM,
    czy z Jadzią o plackach, Józkiem o dupie Maryni i chce
    to kontrolować nagrywając MOJĄ rozmowę to powinien
    chyba mnie chociaż uprzedzić!
    Ale jak ktoś maprzekonanie, że jego podwładni to
    totalne lenie, łobuzy i obiboki, czekające tylko na
    okazję by orżnąć swego chlebodawcą - przekonanie
    oparte na własnym doświadczeniu z czasów gdy sam
    był pracownikiem.....

    życzę mniej czupurności
    ///
    /poreba