  • Data: 2005-11-12 17:08:31
    Temat: Regulaminy NASK
    Od: "Waldek" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Mam do Grupowiczów pytanie związane z regulaminami NASK oraz zgodności
    niektórych ich zapisów z ogólnie obowiązującym prawem. Chodzi mi w
    szczególności o:
    Pkt. 27 Regulaminu NASK z dnia 18.12.2000 roku mówiący o tym, iż:
    "Zmiana zasad płatności, wysokości opłat lub zasad rejestracji będzie
    ogłaszana poprzez publikację w witrynie internetowej NASK. Dopuszcza się
    zawiadomienie zbonenta o powyższych zmianach drogą elektroniczną"
    oraz punktu 25 Regulaminu z dnia 18.12. 2002 roku, który w swej treści jest
    zbieżny z cytowanym.
    Pytam dlatego, iż inni dostawcy publicznie dostępnych usług
    telekomunikacyjnych dołączają, najczęściej do rachunków za swoje usługi,
    wszelkie zmiany regulaminowe swoim abonentom. Powiadamiają zatem abonentów o
    zmianach drogą listowną a nie jak czynił /a może jeszcze to robi/ to NASK
    umożliwiając jedynie zapoznanie się ze zmianami. Innymi słowy mówiąc: jeśli
    nie musieli by wysyłać zmian - z pewnością tego by nie czynili. Jakie więc
    przepisy nakazują informowanie abonentów o zmianie regulaminu?
    Pozdrawiam - Waldek