  • Data: 2005-01-05 09:05:57
    Temat: Re: zwrot towaru laptop i wypalony piksel
    Od: fi5h <f...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik kam napisał:

    > Zgodność z normą nie oznacza nieistnienia wady...

    heh no jak nie ? jak najbardziej nie jest to wada, skoro sprzet
    zachowuje zdolnosci, funkcjonalnosc i parametry zgodne z obowiazujacymi
    na ten sprzet normalmi to jak mozna mowic ze "Wada" jest istotna i
    podlega pod niezgodnosc z umowa ?

    Jak kupujesz aparat fotograficzny to tez jego optyka narazona jest na
    liczne wady a mimo wszystko ludzie masowo ich nie oddaja - aberracje,
    dystorsje i inne to chleb powszedni nawet w dobrych obiektywach mimo iz
    jest o przeciez "wada". TO dlaczego nie mozna go reklamowac ? taka sama
    wada jak wypalony pixel.
    Sprzet nadaje sie do uzytkowania, jest zgodny z pewnymi normami, jesli
    kupuje taki sprzet to na poczatku zapoznaje sie wlasnie z normami i
    ewentualnymi "wadami" jakie moga mnie spotkac przy jego uzytkowaniu.

    ja wiem ze przy monitorze swiecacy pixel wydaje sie byc absurdem dla
    niektorych, bo przeciez on denerwuje ale niestety tak juz jest.

    --
    fi5h