eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawozwrot towaru laptop i wypalony pikselRe: zwrot towaru laptop i wypalony piksel
  • Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: januszek <j...@p...irc.pl>
    Subject: Re: zwrot towaru laptop i wypalony piksel
    References: <cr9187$ggi$1@atlantis.news.tpi.pl> <cr9fsp$b0r$1@news.onet.pl>
    <cr9r8q$dvi$1@news.onet.pl> <cr9sml$lc$1@news.onet.pl>
    <crb4l5$5ua$1@opal.icpnet.pl>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    User-Agent: slrn/0.9.8.1 (Linux)
    NNTP-Posting-Host: 81.168.129.231
    Message-ID: <41d918c5$1@news.home.net.pl>
    Date: 3 Jan 2005 11:04:53 +0100
    X-Trace: news.home.net.pl 1104746693 81.168.129.231 (3 Jan 2005 11:04:53 +0100)
    Organization: home.pl news server
    Lines: 17
    X-Authenticated-User: zmie.post
    Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.home.net.pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:267047
    [ ukryj nagłówki ]

    Wieslaw Lubas napisał(a):

    [...]

    > Ilosc uszkodzonych pikseli/subpikseli dopuszczalnych w matrycy LCD
    > okresla norma ISO. Wiekszosc producentow na nia sie powoluje w swoich
    > kartach gwarancyjnych.

    Hmm... Przedewszystkim to przy zakupie laptopa (a w zasadzie czegokolwiek)
    nalezy wybrac sprzedawce, ktory w takim jak opisany tu przypadek nie
    bedzie robil klopotow z wymiana sprzetu (czytaj: wezmie na wlasna klate
    palowanie sie z serwisem). Ja kupilem laptopa HP w Vobisie, nastepnego
    dnia padla matryca - bez problemow wymienili na nowego. Jak wybrac takiego
    sprzedawce? Warunek jest jeden - musi sprzedawac bardzo duzo takiego
    sprzetu.

    j.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1