eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawozwrot towaruRe: zwrot towaru
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!ziutka.router!ne
    ws
    From: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zwrot towaru
    Date: Fri, 11 Apr 2008 17:08:56 +0800
    Organization: Osobista Chalupa
    Lines: 12
    Sender: a...@n...agh.edu.pl
    Message-ID: <8...@z...router>
    References: <ftm2li$cm3$1@news.onet.pl> <ftm3kg$376$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <ftm4gm$gu8$1@news.onet.pl> <ftm4lh$2tf$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <ftn6bs$2da$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: cm152.omega227.maxonline.com.sg
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.agh.edu.pl 1207905299 651 218.186.227.152 (11 Apr 2008 09:14:59 GMT)
    X-Complaints-To: a...@a...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 11 Apr 2008 09:14:59 +0000 (UTC)
    User-Agent: slrn/0.9.8.1pl1 (Linux)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:527876
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia 11.04.2008 <s...@a...pl> <s...@a...pl>
    napisał/a:
    > Zgoda. Nie ma obowiazku kupowania. Jednak jeśli sprzedawca zapewni, że
    > futerał pasuje, a w rzeczywistości nie pasuje (ważne słowo *nie pasuje*, a
    > nie *nie podoba się kupującemu*), jest podstawa do reklamacji. W przypadku
    > konsumenta (zakładam, że pytający jest konsumentem) możemy żądać m.in.
    > rozwiązania umowy sprzedaży.

    W tym konkretnym wypadku - mam wątpliwości. W przypadku ogólnym - tak, ale
    nie na tym etapie.

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1