eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawozwrot towaruRe: zwrot towaru
  • Data: 2008-04-11 08:09:37
    Temat: Re: zwrot towaru
    Od: <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    >> hmm ale przed zakupem nie ma mozliwosci sprawdzenia czy to co w srodku
    >> opakowania jest tym co powinno spelnic moje oczekiwania
    > A jakie to ma znaczenie ? Przeciez widzisz co kupujesz. Nie ma obowiazku
    > kupowania.

    Zgoda. Nie ma obowiazku kupowania. Jednak jeśli sprzedawca zapewni, że
    futerał pasuje, a w rzeczywistości nie pasuje (ważne słowo *nie pasuje*, a
    nie *nie podoba się kupującemu*), jest podstawa do reklamacji. W przypadku
    konsumenta (zakładam, że pytający jest konsumentem) możemy żądać m.in.
    rozwiązania umowy sprzedaży.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1