eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawozwrot towaru › Re: zwrot towaru
  • Data: 2008-04-11 09:47:40
    Temat: Re: zwrot towaru
    Od: <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    >> Zgoda. Nie ma obowiazku kupowania. Jednak jeśli sprzedawca zapewni, że
    >> futerał pasuje, a w rzeczywistości nie pasuje (ważne słowo *nie
    >> pasuje*, a nie *nie podoba się kupującemu*), jest podstawa do
    >> reklamacji. W przypadku konsumenta (zakładam, że pytający jest
    >> konsumentem) możemy żądać m.in. rozwiązania umowy sprzedaży.

    > W tym konkretnym wypadku - mam wątpliwości. W przypadku ogólnym - tak,
    > ale nie na tym etapie.


    Dlaczego? Skoro poducent zapewnia, że będzie pasował, sprzedawca nie negując
    tego też niejako się pod tym podpisuje. Małe szanse są, że sprzedawca
    doprowadzi towar do właściwej postaci. No chyba że wymieni na inny,
    pasujący. To ma pierwszeństwo przed rozwiazaniem umowy sprzedaży, racja.

    Zakładam jednak, że pasować będzie, jedynie wcale nie musi się spodobać
    kupujacemu. "Widzimisię" to jednak nie powód do reklamacji.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1