eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawozwrot notebooka z powodu niepełnej informacji ze strony sprzadawcy możliwy? › Re: zwrot notebooka z powodu niepełnej informacji ze strony sprzadawcy możliwy?
  • Data: 2008-10-09 00:05:38
    Temat: Re: zwrot notebooka z powodu niepełnej informacji ze strony sprzadawcy możliwy?
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2008-10-08 23:10 pawelj napisał/a:
    > Homo zarozumialec z ciebie. Cóż niektórzy przywykli do niskich
    > standardów w zakresie obsługi klienta. Dalej uważam, że sprzedawca
    > powinien był mnie poinformować
    >
    > Napisz jak ci poszło :)
    >
    > W drugim swoim poście piszesz że sprzedawca powiedział "nie będzie problemu
    > z XP. Zostałam wprowadzona w błąd."
    >
    > Nie zostałaś. Problemu z xp nie ma - tzn nie wiesz czy jest czy go nie ma.
    > na razie masz problem z zainstalowaniem tego systemu.
    >
    > Na jakiej podstawie twierdzisz że sprzedawca cię wprowadził w błąd skoro
    > "dokupiłam ten system i zasugerowałam sprzedawcy, że wgram go
> [...]

    Mojej córce się coś pochrazniło i nie umiała/nie mogła zainstalować, bo
    miała tylko jakieś 4 płyty ze strownikami, coś uruchamiającego. Płyta
    nie chciała się uruchomić ale znalazlyśmy klawisz uruchamiający BIOS i
    dałyśmy na pierwszy ogień bootowanie z płytki, a drugi dysk twardy.
    To znaczy ja jej mówilam co ma robić, bo nie umiem jeździc rękami po
    tej myszy wbudowanej w laptopa i mnie to denerwowało, nie chciaiałam
    tracić czsasu.

    --
    animka