eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawozwrot notebooka z powodu niepełnej informacji ze strony sprzadawcy możliwy? › Re: zwrot notebooka z powodu niepełnej informacji ze strony sprzadawcy możliwy?
  • Data: 2008-10-08 06:48:49
    Temat: Re: zwrot notebooka z powodu niepełnej informacji ze strony sprzadawcy możliwy?
    Od: Jacek Kalinski <jacek_kal@go2._NOSPAMPLEASE_.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W artykule <gcgp9p$m3e$1@news.onet.pl> Czarek napisał(a):

    > Bzdura. Teraz, to na 90% to conajwyżej miałaby albo Linux albo Vista. XP
    > to już tylko jakieś niedobitki w ofercie mają...

    Bzdura, czy nie - nie da się o tym dyskutować nie znając modelu laptopa
    (a taki nie został podany).
    PS: Vista Business (i wyższe edycje) też uprawniają do zainstalowania XP,
    a nośniki uzyskujesz wówczas od producenta. Więc trochę pochopnie to
    oceniłeś.

    > Szczególnie jak nie ma w laptopie standardowo FDD... teraz to nawet
    > część stacjonarnych komputerów nie ma FDD.

    A czy to jest problem sprzedawcy? Stacje na USB można bez problemu
    podłączyć do komputera i z niej zainstalować (i to działa).
    A w jaki sposób zrealizuje to właściciel laptopa, to już jest jego
    sprawa.
    Jak napisałem - na co najmniej kilka możliwości instalacji systemu.

    Jacek