  • Data: 2004-09-19 19:42:19
    Temat: Re: zwolnienie z wf a tajemnica lekarska
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Roman G." <r...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:cikklh$5dv$1@inews.gazeta.pl...

    > Przepis wkleiłem.

    Gdzie?

    > Tego nie twierdziłem. Lekarz wydaje opinię, dyrektor na podstawie opinii
    > zwalnia. Co tu jest niejasne? Czy ja pisałem, że dyrektor ma prawo
    odmówić,
    > żądać rozpoznania choroby itp.?

    No w sumie nie - faktycznie się zagalopowałem. ale wątek był o tym, czy
    dyrektor może odmówić lub żadać uchylenia tajemnicy lekarskiej. Z tym co
    piszesz - choć nie widzę tego przepisu wklejonego - oczywiście się zgadzam.
    Formalnie decyzje wydaje dyrektor. Ale żądać podania choroby dziecka moim
    zdaniem nie ma, z czym jak widzę Ty się również zgadzasz.

    > Jeżeli to, co napisał lekarz, na pewno jest _opinią_, to zwolnić ucznia
    > dyrektor musi - oblig. Przepis jest bardzo jasny.

    Podaj ten przepis - tak z ciekawości może się przyda. Nie mam nawet pomysłu,
    gdzie go szukać. Pewnie gdzieś w przepisach oświatowych.