  • Data: 2004-09-20 05:20:05
    Temat: Re: zwolnienie z wf a tajemnica lekarska
    Od: "MiC" <qba@[USUN-TO]interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kasek" <k...@f...onet.pl> napisał w wiadomości:

    > Ja tego naprawde nie rozumiem, skladasz podanie do sekretariatu
    > dyrektora (za potwierdzeniem odbioru na kopii), do tego zalacznik -
    > zwolnienie i czekasz.

    Sekretariat odmowił przyjęcia takiego pisma, poniewaz zgodnie z
    rozporządzeniem dyrektora szkoły podanie o zwolnienie z zajęć wychowania
    fizycznego sklada sie do wychowawcy, ktory opiniuje je i dostarcza
    dyrektorowi szkoly.

    > Osobiscie naprawde musialbym upasc na glowe,
    > aby sie uzerac z ludzmi o mentalnosci polskiego urzednika.

    Urzednikowi tez bym nie odpuścił, ale weź jeszcze pod uwage to, ze tu są
    relacje dyrektor - uczeń. Zazwyczaj ten drugi ma niewiele do powiedzenia,
    utre teraz dyrektorowi nosa a on mi na maturze:-) Nie dzieki:-)

    A tak swoja droga to zmienił nam się teraz podział godzin, i mam pytanie też
    odnośnie wf. Czy jakieś przepisy sanepidu (lub inne) mówią coś o tym czy
    lekcje wychowania fizycznego mogą się odbywać w środku zajęć? Nie musze
    chyba tłumaczyć skąd moje pytanie? - 30 osób po 2 godzinach biegania,
    spoconych cuchnących etc. ble! :/ I później po tych 2 godzinach jeszcze dwie
    kiszenia się w tym zaduchu w klasie! Czy można to gdzieś zgłosić? Pomijam of
    course dyrektora:/

    Pozdrawiam,
    MiC