  • Data: 2011-07-28 11:07:36
    Temat: Re: zwolnienie lekarskie i ciaza
    Od: Pako <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-07-03 17:44, macso pisze:

    > Użytkownik "Ikselka" <

    > Niedawno przegrałem ( tzn moja firma) sprawę z kobietą która była na
    > zwolnieniu przez całą ciążę, cały urlop macierzyński i wychowawczy i
    > jeszcze 180 dni po zakończeniu urlopu.
    > Cały czas pubierała pensję. Planowała przejść na świadczenie
    > rehabilitacyjne , ale zabrakło jej 3 dni ciągłosci . Ponieważ nie
    > przyszła do pracy, nie przestawiła żadnego zwolnienia,
    > dostała wypowiedzenie z 52. Odwołała się , najpierw o przywrócenie do
    > pracy , a potem o bezpodstawne zwolnieniew tym trybie. I sąd przyznał
> [...]
    coś w tym jest, gdzieś czytałem że kobieta po miesiącu od stwierdzenia
    ciąży poszła na zwolnienie, potem był macierzyński, choroba, jeden dziń
    w pracy i znowu choroba ciągnęła to prawie 3 lata a pracodawca nie mógł
    się jej pozbyć przegrywając dwie sprawy w sądzie. Ot tak mamy w tej
    polszy. Nie dziwią mnie potem pytania pracodawcy.

    Pako