    From: "wiola" <w...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zwierzęta w bloku
    Date: 28 Jul 2006 19:32:15 +0200

    > Witam serdecznie!
    > Czy wie ktoś może jak jest uregulowana prawnie sprawa trzymania zwierząt
    > w bloku wielorodzinnym? Mam dwa grzeczne koty, które potrzeby
    > fizjologiczne załatwiają do sprzątanej co najmniej raz dziennie kuwety z
    > zapachochłonnym żwirem. Problem mam tutaj z sąsiadami, których psy
    > uciążliwie hałasują, a wszędzie walające się psie odchody są prawdziwą
    > udręką. Ostatnio jeden z kotów dostał choroby pasożytniczej po zabawie w
    > trawie, w którą wcześniej nasrały jakieś psy. Jak mogę sie uporac z tym
    > problemem?

> [...]

    tak się składa ze psy nie załatwiaja się pod blokiem bo mieszkamy prawie w
    lesie gdzie się z nimi wychodzi.Tak jak pisałam nasze psy mają badania i
    szczepienia a te koty to strach na nich popatrzec to nie sa tylko moje słowa
    ale większośc kuracjuszy którzy koło nas spaceruja patrzą na nie z
    politowaniem. My już wiele nocy przez te koty mieliśmy nieprzespanych bo one
    sobie chodza samopas. Ja nikomu nie bronię miec kota w domu czy inne zwierzę
    ale niestety jak sie bierze jakies zwierze to sobie należy zdac sprawe ze to
    jakas odpowiedzialnośc i nie trzymam go w domu tylko wtedy jak jest
    zdrowe.Jeśli ktoś niema warunków na trzymanie zwierzecia to po co mu taki
    stwarza żywot i innym ludziom też sie uprzykrza.Twoje koty załatwiaja się do
    kuwety bo dbasz o to a ten człowiek to nawet nie wie co to jest.