eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo[zostałem oszukany] prośba o rad › Re: [zostałem oszukany] prośba o rad
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.atman.pl!newsfeed.tpinterne
    t.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Scubi" <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: [zostałem oszukany] prośba o rad
    Date: Thu, 10 May 2007 15:16:22 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 30
    Message-ID: <f1v67d$m29$1@nemesis.news.tpi.pl>
    References: <f1tap3$lai$1@nemesis.news.tpi.pl> <f1teke$2cf$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <f1tf6f$k46$2@news.dialog.net.pl> <f1tgg3$6ln$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <f1uutf$9u$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: gkx42.internetdsl.tpnet.pl
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1178803245 22601 83.3.23.42 (10 May 2007 13:20:45 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 10 May 2007 13:20:45 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3028
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3028
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:460789
    [ ukryj nagłówki ]

    > po pierwsze rzucasz nieuzasadnione oskarżenie na sprzedawcę (oszust) nie
    > jesteś wstanie udowodnić że radio nie było sprawne w chwili wysyłki.
    > Następnie nie sprawdziłeś radia DOKŁĄDNIE po odbiorze ale napisałeś
    > sprzedawcy, że wszystko jest OK. Czy w akcji gdzieś było napisane, że
    > facet daje gwarancje na stare radio?
    >
    > Trzeba było przed zakupem negocjować gwarancję uruchomieniową np 2 dni, z
    > prawem zwrotu.
    >
    > Sam niedopełniałeś starań w celu zabezpieczenia swoich interesów.
    >
    > A teraz popatrz jak to wygląda ze strony sprzedawcy, kupił jakiś facet
    > radio napisał że dobre a za chwile pisze ze nei działa, i chce ode mnei
    > wyłudzić zwrot forsy.


    Miałem podobna sytaucje kiedy ja sprzdawałem radio, u mnie działalo,
    wysłałem, facet stwierdził że nie działa - oddałem pieniądze, przyjąłem
    radio i sprzedałem później jako uszkodzone.
    Nie robiłem z tego jakiegoś specjalnego problemu.
    Nieststy nie mam czasu na siedzenie pół dnia w samochodzie i sprawdzania
    radia. Jeśli sprzedający pisze, że sprawne w 100% to wioskuję że sprzet
    sprawdził przed wysyłką,
    nieststy w trakcjie rozmowy telefonicznej stwierdziłem, że chyba
    niekonicznie tak było.
    A nawet jeśli wysyłał sprawne a ja dostałem zepsute to niech sklada
    reklamacje na poczcie bo ja niestey tego zrobić nie mogę.



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1