eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawozniszczenie mieniaRe: zniszczenie mienia
  • Data: 2023-10-19 14:00:15
    Temat: Re: zniszczenie mienia
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Wed, 18 Oct 2023 18:05:14 +0200, Shrek wrote:
    > W dniu 18.10.2023 o 11:02, J.F pisze:
    >> Umiejetnosci i brak pecha.
    >> Silnik zawsze może stanąc.
    >
    > Zwłaszcza jak się lata bez odladzania;)

    Cos tam powoduje, ze normalnie się lata bez odladzania.

    > Ta autorotacja to też jakaś do
    > pokazywania jako wzór nie była, więc z tymi umiejetnościami bym nie
    > przesadzał. Oczywiście miał większe niż ty czy ja;)

    Wieksze niz w Smolensku w każdym bądz razie.

    >>>> Ale to nie są normalne linie i sie nie wylatuje.
    >>>
    >>> A potem się wlatuje cfitem:(
    >>
    >> Ale rzadko, a w normalnych też się zdarza.
    >
    > Ale na tyle rzadko, że prezydencji na ogół w takich wypadkach nie giną.

    Bo latają swoimi ?

    > Ile znasz krajów gdzie w ciągu kilku lat premier i prezydent
    > uczetniczyli w katastrofie lotniczej w tym jeden skutecznie (o
    > mirosławcu na chwilę zapomnijmy, bo chyba kacapy miały podobne epizody)?
    > Latali kusili i wylatali...


    Nie znam ... co nie znaczy, ze nie było.

    https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_heads_of_state
    _and_government_who_died_in_aviation_accidents_and_i
    ncidents

    A mniejsze wypadki?

    Gogle przypomina awaryjne/przymusowe lądowanie samolotu Dudy w marcu
    2022, awarie w grudniu 2016, w maju 2018 .. w innych krajach sie nie
    zdarza?

    O, w Niemczech sie zdarza - ale to był próbnu lot.

    https://www.dw.com/en/german-government-jet-suffers-
    serious-damage-in-crash-landing/a-48403681

    Angela tez nie doleciała
    https://www.dw.com/en/german-military-under-fire-ove
    r-angela-merkels-plane-problems/a-46527901

    https://www.dw.com/en/german-government-buys-three-n
    ew-aircraft-after-fiascos/a-48294178

    >>> Co się zdarza - świadome przekraczanie limitów - chyba gdzieś w ameryce
    >>> południowej - air scure czy jakoś tak.
    >>
    >> Próba lądowania, gdy ogolnie nie ma warunków.
    >> A może akurat się pojawią ..
    >
    > Ale jak się nie pojawią to się schodzi do minumum i nie dalej.

    Dokladnie tak.
    Tylko nie bardzo wiadomo co w Smolensku zawiodło, ze jednak zeszli.

    Na pewno pilot miał przestawione cisnienie, i jeden z jego
    wysokosciomierzy pokazywał 200+ m, nawigator odczytywał radiowy,
    gdzie ciągle było bezpieczne 100m, drugi pilot ... ciekawe -
    wypatrywał swiateł za oknem, czy widział, ze pilot schodzi za nisko,
    ale wolał sie nie odzywać,
    Błasik ... wczesniej podawał wysokośc, nie wiadomo jaką i skąd,
    potem zamilkl ... ruski kontroler meldowal "w glisadzie".

    Gdzies tam komus sie ponoć wyrwało "narwańcy" ... wiele wskazuje na
    to, ze pilot miał ok 7m/s opadania przy wysokosci ok 100m ...
    to faktycznie "narwańcy" pasuje. Ponoc gdzies tam sie zachowało
    "dochodz wolniej" ...

    >> Polskie przepisy cywilne zabraniają wylotu jak na docelowym lotnisku
    >> warunków brak,
    >
    > Nie sądzę...

    Kiedys cytowałem przepis.

    > Swego czasu pracę zaczynałem od włączania flightradaru i
    > sprawdzania czy poranny samolot do wiednia wyląduje czy będzie wracał do
    > warszawy - czasami się dziwiłem po co tam lecią skoro widać że nic z
    > tego nie będzie...

    Ten lot ponad godzinę, chyba moze mgła sie rozwiać.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1