  • Data: 2003-10-05 21:55:53
    Temat: Re: zniesławienie
    Od: "Piotr" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ale ja dostaję oficjalne wezwania. Wchodząc do urzędu wszyscy patrzą na mnie
    jak na bandytę. Przedstawiają zarzuty mojego sąsiada, ale tylko ustnie, nie
    chcą okazać dokładnej treści. W przyszłym tygodniu mam wyznaczone wezwanie
    do prezydenta miasta, ponoć zarzucił mi korupcję wśród urzędników, bo do tej
    pory nie zostałem za nic ukarany. A ja znowu będę musiał udowadniać, że nie
    jestem wielbłądem, ja poprostu nie mam czasu na takie rzeczy i chcę raz na
    zawsze ukrócic ten proceder. Jak chcę zobaczyć dokładną treść pisma, aby
    mieć podstawę do złozenia wniosku o zniesławienie, to wszyscy zasłaniają
    się, że nie mogą bo to tajemnica.