  • Data: 2020-08-09 18:49:29
    Temat: Re: zmieścisz się, śmiało
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:5f2fdfaf$0$17356$6...@n...neostrad
    a.pl...
    W dniu 09.08.2020 o 10:26, J.F. pisze:

    >Myślę, że mogli dzwonić. Skoro telefonem da się uzgodnić lot DRONa,
    >pewnie i samolotu.

    Tak czy inaczej - ktos tam cos uzgadnial, a nie "pilot wystartowal bez
    zezwolenia".

    No chyba, ze sie okaze, ze po dluzszej analizie przepisow, zezwolenie
    bylo niewazne, wiec bez zezwolenia...

    >Co wcale nie oznacza, że jest to profesjonalne
    >podejście. Teoretycznie powiedzmy wojsko sobie mogło ćwiczenia nocne
    >niekontrolowanej przestrzeni zrobić. Śmigłowiec LPR mógł lecieć.

    No ale zaraz - tak calkiem niekontrolowana ?
    A co bedzie jak LPR sie zderzy z wojskiem /

    >To moim zdaniem kwestia poboczna. Mogli nawet telefaksem. W każdym
    >razie
    >da się to w XIX wieku zrobić.

    Telefaksu w samolocie raczej nie maja.
    Mnie tylko o kwestie techniczna chodzi - czy samolot na plycie ze
    swojej radiostacji pokladowej nie polaczy sie z tym "FIS", bo za nisko
    jest ?
    Co prawda pilot dzis ma komorke ... moze nawet telefon satelitarny ...

    >Weźcie pod uwagę, że to tylko 8 minut. Kontroler siedział na pewno do
    >22:00. Jakby inteligentnie poprosili go o zgodę o 21:59, to by
    >dostali i
    >z pustego lotniska pewnie mogli pomarudzić te kilka minut ze startem.
    >Ale pewnie nikomu do głowy nie przyszło, że oni naprawdę do 22:00
    >pracują.

    Jak pisalem - spojrzcie na wyniki Dudy w regionie, moze mu pokazali,
    ze tu jednak prawo obowiazuje.
    Zachcialo sie bankietu, to teraz trzeba odsiedziec :-)

    Gdzies tam mignelo w tych gazetach, ze lotnisko ma jeszcze pracowac
    przez 15 minut, co ma sens w swietle tych stref, wiec moze nie mogli
    go wypuscic juz o 21:45 ...

    J.