  • Data: 2020-08-09 23:25:58
    Temat: Re: zmieścisz się, śmiało
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:5f303776$0$17348$6...@n...neostrad
    a.pl...
    W dniu 09.08.2020 o 18:49, J.F. pisze:

    >Mnie się w głowie nie mieści, że w ogóle ktoś by mógł wystartować tak
    >"na pałę".

    Ale przeciez nie wystartował "na pałę" ... chyba nie.

    >Sądzę, że kontroler "po złości" poszedł do domu, a oni go
    >jakoś "obeszli". I poczuł się gorzej z tego powodu i postanowił
    >pokazać,
    >kto tu ma rację.

    No jak, skoro kontroler byl, i mowil ze wszyscy tu cos robia, ale on
    nic nie moze, bo jest po pracy?

    I nie wiadomo - sluzbista taki, ze ani minuty dluzej robil nie bedzie,
    bo nie wolno, czy nie ma ochoty na zawieszenie, czy zdawal sobie
    sprawe, czym to grozi.

    No chyba, ze wk* byl na przelozonych, co to chca, zeby robil na
    okraglo, ale placic nie chca...

    >Samoloty mają własne radary, by nie powpadały na siebie.

    Wojskowe. Bo smiglowiec LPR to raczej nie.

    >No bo w razie
    >wojny będzie uprzejmie prosić Rosjan, żeby nam separacji pilnowali?
    >:-)
    >LPR leci chyba na widoczność, ale on leci w miarę powoli.

    A F-16 szybko :-)

    >Moim zdaniem problemem było kilka kilometrów od startu.
    >Po za tym problemem jest też rodzaj pasażera. O ile drużynę
    >komandosów
    >możemy sobie wozić bez kontroli, to Prezydenta RP już nie za bardzo.

    Nie znam sie, ale jak maja sobie wojskowi cwiczenia urzadzac miedzy
    innymi awionetkami, to chyba proszenie sie o wypadki ?

    J.