  • Data: 2020-08-09 19:04:39
    Temat: Re: zmieścisz się, śmiało
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 09.08.2020 o 18:49, J.F. pisze:

    > No chyba, ze sie okaze, ze po dluzszej analizie przepisow, zezwolenie
    > bylo niewazne, wiec bez zezwolenia...

    > No ale zaraz - tak calkiem niekontrolowana ?
    > A co bedzie jak LPR sie zderzy z wojskiem /

    Wojskowi to teoretycznie przez cop kontrolowani, ale jak jeden z pilotów
    pod mińskiem "wylądował" w lesie, to szczęście że tam niedzwiedzi ne
    było, bo zanim zmarł z wychłodzenia jednak go odnaleźli (OSP OIDP;). Tak
    więc... chyba średnio wiedzeli, gdzie go zgublili;)

    > Telefaksu w samolocie raczej nie maja.
    > Mnie tylko o kwestie techniczna chodzi - czy samolot na plycie ze swojej
    > radiostacji pokladowej nie polaczy sie z tym "FIS", bo za nisko jest ?
    > Co prawda pilot dzis ma komorke ... moze nawet telefon satelitarny ...

    Ale czy wolno jej tak używać? Wiadomo że debeściaki latały na nielegalu
    według cywilnego gpsa...

    --
    Shrek