eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawozmiana warunkow wynagrodzenia bez wypowiedzenia warunkow placy › Re: zmiana warunkow wynagrodzenia bez wypowiedzenia warunkow placy
  • Data: 2008-12-10 13:06:34
    Temat: Re: zmiana warunkow wynagrodzenia bez wypowiedzenia warunkow placy
    Od: "Grzegorz P. Cibor" <p...@p...onet.invalid.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Olgierd wrote:

    > Albo bardzo dziwnie ta umowa została napisana, albo nie przepisałeś umowy
    > dosłownie.
    > Czy zmiana zasad umowy miała nastąpić w oparciu o kryteria obiektywne czy
    > subiektywne? Czyli albo "wzrost wartości sprzedaży", albo -- dla odmiany
    > -- np. "po ustaleniu przez strony, uwzględniając wartość sprzedaży"?

    W zaleznosci od wynikow finansowych (ale nie warunkowo na zasadzie
    "jesli beda dobre" tylko na zasadzie procentu). Sek w tym, ze nie
    ustalono konkretnej zasady - zapis traktuje, ze to zostanie ustalone po
    uplywie podanego czasu.
    A pozniej przedstawiona propozycja tych ustalen oznaczala przybranie
    niekorzystnych dla mnie zasad, na ktorych wypelnienie dodatkowo nie mam
    wplywu. Oczekiwalem - i tak to przedstawiono tlumaczac sens tego zapisu
    - bedzie to oznaczalo okreslenie inaczej dzialajacych "widelek".

    Dodam ze chodzi o stanowisko zwiazane z utrzymaniem uslug dla klientow
    pracodawcy, a nie pozyskiwanie ich (tym zajmowal sie inny dzial), wiec
    jedynie zwiazane z utrzymaniem jakosci i w ten sposob klienta i przychodow.

    Stad pytanie, czy po zakonczeniu tego pierwszego okresu, w razie braku
    porozumienia co do zasad premiowania, nie powinno nastapic rozwiazanie
    umowy o prace, a skoro do tego nie doszlo, to powinno oznaczac
    utrzymania dotychczasowych zasad, jesli nie doszlo do zatwierdzonej
    przez obie strony zmiany.