eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRe: zmiana nazwy firmy - jednoosobowa działalność gospodarcza / VAT › Re: zmiana nazwy firmy - jednoosobowa działalność gospodarcza / VAT
  • Data: 2011-03-14 09:27:45
    Temat: Re: zmiana nazwy firmy - jednoosobowa działalność gospodarcza / VAT
    Od: <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zrób inaczej - wywal wszyskie dodatki, jakie masz przy swojej firmie. Używaj
    tylko tego co musisz czyli "Piotr Golczyk". Na codzień używaj zaś marek,
    które uda ci się wpromować. Mi udało się wypromować dwie, jedną w handlu,
    grugą w branży wydawniczej i jestem zadowolony :) Nie mam problemów by np.
    na fakturach z ksiegarni (czym innym handluję) było "Skup makulatury Jan
    Kowalski" :)

    Podglądaj dużych, zobacz jak to robi np. PTC czy Polkomtel.