  • Data: 2007-10-06 22:12:59
    Temat: Re: zgubilem prawo jazdy!!! DLUGIE ale dla mnie starszne
    Od: "Ls" <t...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    To teraz wiesz dlaczego wiekszosc ludzi uwaza gliniarzy za tępe pały. Nie
    trzeba byc przestepca aby odczuc na sobie debilizm policji. Znam pare
    podobnych historii az trudnych do uwierzenia. Tacy gliniarze najczesciej w
    szkole byli w dupe kopani i wlasne gile jedli dlatego sie wyzywają teraz na
    innych, mysląć, że mogą wszystkim uszy poobcinać.

    Skarge napisz na tego policjanta. Opisz zdarzenie, wyslij paru gazetom i do
    tv, jak chwyca temat to gliniarzom rura troche zmieknie, a ten cwaniak
    dostanie po łbie od szefa.

    Pozdr,
    Ls.