  • Data: 2007-10-06 22:48:04
    Temat: Re: zgubilem prawo jazdy!!! DLUGIE ale dla mnie starszne
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "PabloGT" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:fe8nev$t2l$1@nemesis.news.tpi.pl...

    W tym wszystkim zadziwiające i godne przemyślenia są dwa aspekty:

    1) Czemu policjant dzwonił na pomoc drogową z telefonu komórkowego -
    normalnie załatwiało Dyżurny jednostki.

    2) Po co policjant w ogóle zabezpieczał pojazd. Przecież spokojnie mógł go
    pozostawić w miejscu kontroli. Skoro nie popełniłeś żadnego innego
    wykroczenia, to kontrola nie powinna się odbywać w miejscu, w którym Twój
    pojazd mógł zagrażać bezpieczeństwu ruchu.

    Co do pozostałych aspektów sprawy opisanych przez Ciebie trudno się
    odnieść. Znieważenie funkcjonariusza jest niestety rzeczą ocenną.

    Reasumując napisał bym pismo do miejscowego Komendanta z prośbą o
    przeprowadzenie postępowania wyjaśniającego. W piśmie opisz zdarzenie oraz
    podkreśl wyżej opisane okoliczności.