  • Data: 2005-09-17 13:26:03
    Temat: Re: zdjecia z fotoradaru
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "yark" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:dggro4$pmi$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > ok. powiedz w takim razie, załóżmy, ze policjant będzie Cię
    przesłuchiwał i
    > zapyta kto kierował Twoim pojazdem 17 września 2000 roku - 5 lat
    temu.czy Ty
    > to pamiętasz? i jeśli nie odpowiesz, bo po prostu nie pamiętasz - to
    > oznacza, ze popełniasz wykroczenie?

    Wykroczenie przedawnia się w zasadzie po roku. A więc policjant raczej
    pytać o to nie będzie. Choć z drugiej strony, to faktycznie może być
    tutaj różnie to interpretowane. Może policji wpaść do głowy pomysł
    ustalenia załóżmy sprawcy włamania sprzed 3 lat. Przepis ograniczenia
    czasowego nie wprowadza, więc mogą być kłopoty. Myślę, że to błąd i
    powinien jakiś termin być wyznaczony. W przeciwnym wypadku mógł bym
    się domagać informacji na temat osoby kierującej samochodem 20 lat
    temu.