  • Data: 2005-09-17 13:58:03
    Temat: Re: zdjecia z fotoradaru
    Od: "yark" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wykroczenie przedawnia się w zasadzie po roku. A więc policjant raczej
    > pytać o to nie będzie.

    w przypadku fotoradaru zapewne nie bedzie pytal, bo po 2 latach sie
    przedawni przekroczenie predkosci.

    > Choć z drugiej strony, to faktycznie może być
    > tutaj różnie to interpretowane. Może policji wpaść do głowy pomysł
    > ustalenia załóżmy sprawcy włamania sprzed 3 lat. Przepis ograniczenia
    > czasowego nie wprowadza, więc mogą być kłopoty. Myślę, że to błąd i
    > powinien jakiś termin być wyznaczony. W przeciwnym wypadku mógł bym
    > się domagać informacji na temat osoby kierującej samochodem 20 lat
    > temu.

    no wiec wlasnie. w tym przypadku doszlibysmy do absurdu!! IMHO wiec osoba,
    ktora nie pamieta /faktycznie nie potrafi sobie przypomniec/ nie moze byc
    pociagnieta do odpowiedzialnosci z art 97 kw. zdaje sobie sprawe jak cienka
    jest tu linia pomiedzy naturalnym zapomnieniem a celowym. ale to juz
    zmartwienie sadu:-)). ja w kazdym badz razie uwazam, ze obronilbym sie,
    gdyby dzis mnie ktos zapytal - kto jechal moim pojazdem 2 tygodnie temu - a
    ja po prostu tego nie pamietam, bo mogly go uzytkowac 4 osoby i je podaje:X,
    Y, Z, W. Nie sadze, by sad mnie skazal.