  • Data: 2006-11-22 04:06:30
    Temat: Re: zdjęcia na stronie www
    Od: "fotomania" <jacek@WYWAL__TO.FOTOMANIA.PL> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Nigel" <n...@n...risp.pl> napisał w wiadomości
    news:45639e6d$0$17945

    > zauwaz, ze w przypadku zdjęcia autor jest nadal pod nim podpisany, jest
    > nawet link do www.

    Teraz calkiem powaznie :

    jezeli masz drogi rower oznaczony w UV twoim nazwiskiem , na twoje rece
    skladam zyczenia zmiany wlasciciela. Niech nowy wlasciciel ( zlodziej) z
    glowa podniesiona do gory smiga po miescie podpisanym przez ciebie rowerem.
    Ty kupisz sobie na allegro Wigry 3 do remontu .......

    Jezeli cos jest moje , to mam pelne prawo dysponowania (w zakresie
    obowiazujacego prawa) Ty nie masz do tego prawa bo to nie twoje.
    Jezeli masz ochote to miec , kup sobie aparat , kup sobie sprzet , kup sobie
    produkt , zrob zdjecie i rozdawaj wszystkim w sieci.
    Jezeli spedzisz na sesji 5 godzin , kolejne 10 przed komputerem bedziesz w
    stanie wycenic "ten podpis"

    Jaca