  • Data: 2004-04-04 14:45:57
    Temat: Re: zatrzymanie na 48 godzin
    Od: "P@wel" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Bzdura. Wcale nie wynika jasno. Ma prawo do kontaktu i bezposredniej
    > rozmowy. Nie oznacza to, ze kontakt i rozmowa musza byc przez telefon.
    Moga,
    > alenie musza, decyduje zatrzymujacy, a prawo nie nakazuje mu udostepnic
    > telefonu zatrzymanemu.

    moze dla Ciebie nie wynika.ustawodawca jasniej juz nie mogl.a Ty sam sobie
    zaprzeczasz.a czy ja gdziekolwiek napisalem, ze kontakt MUSI byc przez
    telefon. czy Ty rozumiesz pojecie, ze ktos ma prawo do czegos?na zadanie
    zatrzymanego - nalezy mu umozliwic kontakt z adwokatem w dostepnej formie.
    ta forma MOZE byc telefon.
    pozdrawiam i Wesolych Swiat

    P@wel