  • Data: 2008-08-13 08:25:53
    Temat: Re: zapytanie o umowe wykonania okien EMPOL
    Od: r...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    > na ich miejscu zmienilby odstraszajace zapisy. Nie mowiac o tym, ze
    > numeracja punktow sie nie zgadza bo w podpunkty maja numery 1,2,2,4 (brakuje
    > 3 a 2 jest podwojne)

    Bo to zapewne typowa polska umowa pisana na kolenie, w dodatku przez
    stazyste z UP
    albo ciotke-ksiegowa-z-lat-70. Znaczy sie ze firma niepowazna.
    Pewnie po okna sie nie zglosza, ale w razie ew. reklamacji bedziesz
    sie uzeral
    z tymi samymi "profesjonalistami".
    Dlatego osobiscie jestem uczulony na takich "pozal sie Boze
    biznesmenow", wole zaplacic drozej
    i rozmawiac z czlowiekiem ktore nie kretaczy, nie stac mnie zeby potem
    sie uzerac ze smarownikiem
    twierdzacym ze wszystko gra i co ja sie czepiam.