  • Data: 2008-08-12 21:01:58
    Temat: Re: zapytanie o umowe wykonania okien EMPOL
    Od: "Icek" <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A co jest w paragrafach następnych ?

    nie ma ani slowa o oknach, jest tylko zalacznik z ktoregop wynika, ze
    instalacja jest za darmo.

    Na pytanie czemu na pierwszej stronie umowy jest napisane, ze place tylko za
    montaz a w zalaczniku ze place za montaz zero zlotych pani powiedziala
    "zalacznik jest wazniejszy, pan sie nie boi, nie zabierzemy panu tych okien"

    majac jakies doswiadczenie zyciowe nigdy nie podpisuje umow w ktorych na
    pismie zawarte sa inne warunki niz ktos mi obiecuje. Jak obiecuje, ze cos
    bedzie rozowe to niech to zapisze w umowie ze bedzie. A jak sie boi zapisac
    w umowie to ja sie boje ze gownoz tego bedzie.

    na ich miejscu zmienilby odstraszajace zapisy. Nie mowiac o tym, ze
    numeracja punktow sie nie zgadza bo w podpunkty maja numery 1,2,2,4 (brakuje
    3 a 2 jest podwojne)

    Icek