eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawozapisy w gwarancjiRe: zapisy w gwarancji
  • Message-ID: <4...@b...pl>
    Date: Mon, 18 Apr 2005 00:23:29 +0200
    From: badworm <n...@p...pl>
    User-Agent: Mozilla Thunderbird 1.0 (Windows/20041206) Hamster/2.0.0.1
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zapisy w gwarancji
    References: <4...@b...pl> <d3p6cg$qqt$1@news.onet.pl>
    <4...@b...pl> <q...@z...router>
    <4...@b...pl> <s...@z...router>
    In-Reply-To: <s...@z...router>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    NNTP-Posting-Host: 213.238.114.144
    X-Trace: news.home.net.pl 1113776621 213.238.114.144 (18 Apr 2005 00:23:41 +0200)
    Organization: home.pl news server
    Lines: 27
    X-Authenticated-User: badworm.post
    Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.internetia.pl!news.ipartners.pl
    !news.home.net.pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:291631
    [ ukryj nagłówki ]

    Marcin Debowski napisał(a):
    > Nie ma znaczenia, że na fakturę. Jeśli jesteś konsumentem, to możesz
    > reklamować z tyt. niezgodności z umową. Formalnie wygląda to tak, że do
    > 6ciu miesięcy, przyjmuje się, że wada tkwiła w produkcie w momencie
    > sprzedaży (jeśli dłużej, sam musisz to udownic). Przepisy te stosuje się
    > także dla rzeczy używanych, z tym że zawsze MZ pozostaje niepewność czy
    > czasami zawierając umowę kupna na taką rzecz, konsument nie powinien się
    > liczyć z faktem wystąpienia określonych usterek. Jeśli twierdzisz, że to
    > istotna usterka (a tak to zrozumiałem) to pewnie nie powinien się z tym
    > liczyć.
    > W tym trybie reklamacji, sprzedawca pokrywa koszty transportu (jak już
    > wczesnie chyba pisał kam).

    Według pracownika pewnego serwisu drukarek to uszkodzony moduł jest w
    zasadzie jednym z dwóch, który przy takim przebiegu tej drukarki mógłby
    się w niej zepsuć. A otrzymując roczną gwarancję zakładam, że tenże
    moduł jest na tyle sprawny by przez ten rok nie powodować gniecenia i
    brudzenia papieru.
    > To określaja warunki gwarancji :)

    A co jeśli nie ma na ten temat w gwarancji ani słowa? Czy są jakieś
    przepisy nadrzędne?
    --
    Pozdrawiam Bad Worm badworm{"a" w kolku}post[punkt]pl
    GG# 2400455 ICQ# 320399066
    http://dobreprogramy.pl/index.php?dz=8&a=24
    http://browsehappy.pl/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1