eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawozapisy w gwarancji › Re: zapisy w gwarancji
  • Data: 2005-04-17 22:23:29
    Temat: Re: zapisy w gwarancji
    Od: badworm <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Marcin Debowski napisał(a):
    > Nie ma znaczenia, że na fakturę. Jeśli jesteś konsumentem, to możesz
    > reklamować z tyt. niezgodności z umową. Formalnie wygląda to tak, że do
    > 6ciu miesięcy, przyjmuje się, że wada tkwiła w produkcie w momencie
    > sprzedaży (jeśli dłużej, sam musisz to udownic). Przepisy te stosuje się
    > także dla rzeczy używanych, z tym że zawsze MZ pozostaje niepewność czy
    > czasami zawierając umowę kupna na taką rzecz, konsument nie powinien się
    > liczyć z faktem wystąpienia określonych usterek. Jeśli twierdzisz, że to
    > istotna usterka (a tak to zrozumiałem) to pewnie nie powinien się z tym
    > liczyć.
    > W tym trybie reklamacji, sprzedawca pokrywa koszty transportu (jak już
    > wczesnie chyba pisał kam).

    Według pracownika pewnego serwisu drukarek to uszkodzony moduł jest w
    zasadzie jednym z dwóch, który przy takim przebiegu tej drukarki mógłby
    się w niej zepsuć. A otrzymując roczną gwarancję zakładam, że tenże
    moduł jest na tyle sprawny by przez ten rok nie powodować gniecenia i
    brudzenia papieru.
    > To określaja warunki gwarancji :)

    A co jeśli nie ma na ten temat w gwarancji ani słowa? Czy są jakieś
    przepisy nadrzędne?
    --
    Pozdrawiam Bad Worm badworm{"a" w kolku}post[punkt]pl
    GG# 2400455 ICQ# 320399066
    http://dobreprogramy.pl/index.php?dz=8&a=24
    http://browsehappy.pl/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1