eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawozapisy w gwarancjiRe: zapisy w gwarancji
  • Message-ID: <4...@b...pl>
    Date: Sat, 16 Apr 2005 00:23:27 +0200
    From: badworm <n...@p...pl>
    User-Agent: Mozilla Thunderbird 1.0 (Windows/20041206) Hamster/2.0.0.1
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zapisy w gwarancji
    References: <4...@b...pl> <d3p6cg$qqt$1@news.onet.pl>
    In-Reply-To: <d3p6cg$qqt$1@news.onet.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    NNTP-Posting-Host: 213.238.113.34
    X-Trace: news.home.net.pl 1113605288 213.238.113.34 (16 Apr 2005 00:48:08 +0200)
    Organization: home.pl news server
    Lines: 30
    X-Authenticated-User: badworm.post
    Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.ipartners.pl!news.home.net.pl!n
    ot-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:291221
    [ ukryj nagłówki ]

    kam napisał(a):
    > jeśli jesteś konsumentem (kupiłeś bez związku z działalnością
    > gospodarczą lub zawodową) - nie

    To znaczy, że jeśli drukarka ważyłaby np. 50kg to nadal muszę ją
    dostarczyć do serwisu osobiście lub na własny koszt? Czy nie ma
    jakiekogokolwiek sposobu na wyegzekwowanie naprawy na
    miejscu(prawdopodobnie wymiana uszkodzonego modułu zajęłaby 5 minut-to
    kwestia odkręcenia dwóch śrubek) lub odebrania sprzętu przez serwis???
    > w przypadku gwarancji - nie ma

    A w przypadku skorzystania z odpowiedzialności sprzedawcy z tytułu
    niezgodności towaru z umową? Bądź co bądź drukarka ma poprawnie drukować
    a nie brudzić papier lub tez go giąć.
    > zapewne nic nie zrobisz
    > jeśli jesteś konsumentem możesz próbować skorzystać, zamiast gwarancji,
    > z odpowiedzialności sprzedawcy za niezgodność towaru z umową
    > wtedy, w razie uwzględnienia reklamacji, będziesz miał prawo zażądać
    > zwrotu kosztów dostarczenia rzeczy do sprzedawcy (art.8 ust.2 ustawy o
    > szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej)
    > poczytaj www.federacja-konsumentów.org.pl

    Ok, dzięki. Niepokoi mnie tylko stwierdzenie o nadmiernych kosztach - w
    moim prztpadku wymieniany moduł(pod warunkiem, że zostałby wymieniony na
    nowy) prawdopodobnie kosztowałby więcej niż cała drukarka.
    --
    Pozdrawiam Bad Worm badworm{"a" w kolku}post[punkt]pl
    GG# 2400455 ICQ# 320399066
    http://dobreprogramy.pl/index.php?dz=8&a=24
    http://browsehappy.pl/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1