  • Data: 2007-04-13 20:45:53
    Temat: Re: zakup windows xp OEM
    Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Marcin Kania napisał:
    > Alez naturalnie ze bredze. Zacytuje:
    [..]
    > biurze? Tez bredze?

    Oczywiście.
    No chyba, że w Polsce pobożne życzenia pracowników M$ znaczą więcej niż
    prawo stanowione przez parlament.

    > Moze zapodaj cytat z tego prawa. Wg mnie maja one drobna roznice - jeden
    > jest przywiazany do konkretnego komputera, drugi moze byc zainstalowany
    > na dowolnym komputerze w kazdej chwili. Malutka roznica. Prawie zadna.

    Nie można przywiązać utworu do komputera.
    Komputer nie jest PODMIOTEM, nie może nabywać praw itd. itp.
    Ja rozumiem, że dzieci personalizują przedmioty, ale na litość boską -
    dorośli nie powinni dawać się zwariować zaklęciom pracowników M$

    > Taaa? A ktora strona licencji na Windowsa w wersji OEM pozwala mi na

    A ja jako klient kupując komputer podpisuję z M$ jakąkolwiek umowę OEM ?
    To umowa między M$ i producentem komputera. Klientów ona NIE DOTYCZY bo
    oni kupują EGZEMPLARZ programu i mogą sobie zrobić z nim co tylko zechcą
    - poza najmem i dzierżawą.

    > zainstalowanie go na innym komputerze? Daj moze przyklad, to zaoszczedze
    > pare zlotych przy nastepnej wymianie komputerow w firmie.

    :)

    pozdrawiam
    Arek

    --