  • Data: 2007-04-13 20:32:07
    Temat: Re: zakup windows xp OEM
    Od: Marcin Kania <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Arek napisał(a):

    > Bredzisz. Ma w PEŁNI legalny program.

    Alez naturalnie ze bredze. Zacytuje:

    "Uprawnionymi do zakupu licencji Microsoft Office Standard lub
    Professional w programie ,,Microsoft Office w EduAkcji" są studenci i
    uczniowie tylko i wyłącznie na podstawie aktualnych legitymacji
    szkolnych i studenckich oraz nauczyciele, wychowawcy, trenerzy i
    instruktorzy na podstawie aktualnego zaświadczenia o zatrudnieniu w
    placówce edukacyjnej.
    * Każda z tych osób może zakupić jeden pakiet biurowy Microsoft Office.
    * Oferowana licencja staje się własnością kupującego i nie wygasa,
    kiedy kupujący traci status uprawniający do zakupu.
    * Licencja jest imienna i nie może zostać przekazana ani sprzedana
    innej osobie, dlatego pozwala na użytkowanie oprogramowania wyłącznie
    przez właściciela, na jednym komputerze, jedynie w celach niekomercyjnych."

    Oczywiscie wszystkie te warunki zostaly spelnione i kupiles oryginalny
    produkt. Jezeli zas nie masz owej legitymacji to tez masz legalny
    produkt? Moze zakup go jeszcze na f-re VAT na firme i uzywaj legalnie w
    biurze? Tez bredze?

    > Ale po co? OEM i PUDEŁKOWY program niczym się nie różnią wg prawa.

    Moze zapodaj cytat z tego prawa. Wg mnie maja one drobna roznice - jeden
    jest przywiazany do konkretnego komputera, drugi moze byc zainstalowany
    na dowolnym komputerze w kazdej chwili. Malutka roznica. Prawie zadna.

    > Bredzisz.

    Taaa? A ktora strona licencji na Windowsa w wersji OEM pozwala mi na
    zainstalowanie go na innym komputerze? Daj moze przyklad, to zaoszczedze
    pare zlotych przy nastepnej wymianie komputerow w firmie.

    > zdegustowany
    > Arek

    Marcin Kania