  • Data: 2007-04-13 21:59:39
    Temat: Re: zakup windows xp OEM
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z piątek, 13 kwietnia 2007 23:41
    (autor M.
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <evotea$9h2$1@news.task.gda.pl>):

    > plonk warning za trolowanie od razu hurtem dla Ciebie, Witka i Olgierda.

    To ja poproszę o nie warning a o pełnego, ślicznego plonka.....

    > To wyszydzanie aresztu Buzdygana jest nie na miejscu.

    A kto wyszydza? Informuję tylko.

    > Stawiacie się na
    > równi z jego niesławnymi dokonaniami. Wiele wskazuje, że jeszcze
    > zapłacicie ze swoich podatków jego odszkodowanie.

    A to na pewno. W tym kraju nie takie przekręty się odbywają.

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/