  • Data: 2007-04-13 21:22:58
    Temat: Re: zakup windows xp OEM
    Od: Marcin Kania <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > Jak to po co? Żeby wydymać klientów.
    > Ludzie mają niską świadomość prawną, szczególnie w tej dziedzinie,
    > wystarczy - jak Ciebie - postraszyć ich konsekwencjami, przekupić
    > kilkunastu dziennikarzy coby powtarzali ich bzdury jakby to były słowa
    > wyroczni-bóstwa i już mamy tabuny bardziej papieskich niż papież oraz
    > tonę papug-naśladowców.

    Z mojej strony koncze temat. Zrobisz jak chcesz. Ja dalej bede kupowal
    OEMy, aktywowal je i wywalal stare komputery z systemem.

    Sprobuj moze napisac prosta aplikacje (ja napisalem juz kilka, wiem ile
    to roboty), sprzedaj ja klientowi za xx zl (licencje stworzysz sobie
    sam, nie ma wymogu zeby klient nie instalowal programu na wiecej niz 1
    komputerze, nie przywiazemy programu do kompa przeciez bo to niezgodne z
    prawem), reszta sciagnie program z netu albo skopiuje od kolegi. Program
    bedzie swietny, kazda firma i osoba prywatna bedzie chciala go miec.
    Sprobuj zaplacic ZUS, podatek i idz z reszta kasy na zakupy.
    Wtedy poczuj co to znaczy dymanie klientow i po co stworzono licencje.

    Milej nocy zycze.

    Marcin Kania