  • Data: 2023-08-14 15:00:39
    Temat: Re: zajebali mi motór
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 14 Aug 2023 13:56:22 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Podejrzewanie kogokolwiek o cokolwiek bez rozeznania sprawy to wyjątkowo
    > kretyński proceder.

    Czyli tak nie podejrzewacie, ale podejrzewacie.

    > Po prostu jest zestaw pytań do zadania i ten zestaw
    > jest uniwersalny stworzony w oparciu o wiele różnych spraw. Pewnie nie
    > każde ma sens w danej konkretnej sytuacji. Dziewczyna jechała po
    > algorytmie, a Shrek zaczął się wymądrzać, co w jego ocenie ma sens, a co
    > nie ma sensu. W konsekwencji zrobili, co musieli i tyle.

    A co sie dziwisz - obywatel wam dostarcza sprawe niemal na tacy,
    a zamiast jechac i łapać złodzieja, to zadajecie bzdurne pytania.

    > Nikt się nie będzie z pokrzywdzonym przepychał. To w końcu jemu powinno
    > na odzyskaniu motocykla zależeć bardziej. Do mnie od wczoraj nie napisał
    > na priv przykładowo.

    Z co mu pomozesz? Nawet z Warszawy nie jestes.

    Poza tym jakze to - dzialania bez podkladki, prywatne śledztwo?
    Jak tak można :-P

    > A tu pisze, więc dostęp do poczty zapewne ma. To
    > też świadczy wiele o całej sytuacji.

    Motocykl stary i moze juz mało warty.
    A możliwosc ponarzekania na kulsonów - bezcenna :-)

    > W praktyce to jest tak, że przeważnie ludzie są obsługiwani adekwatnie
    > do tego, jak na to zasługują. Jak trafisz na wybitnego znawcę kulsonów i
    > wysłuchasz kilku inwektyw, to nie będziesz często robił nic ponadto, co
    > musisz.

    I tak pewnie bedzie ... a potem zdziwienie, ze naprawde znawca, skarge
    złożyl gdzie trzeba i Zasłużony Policjant ma problemy ...

    > Skoro On wie lepiej, to niech sobie sam tego motoru szuka. Nie
    > każdy rozumie, że skoro Bóg stworzył idiotę, to trzeba zaufać w boski
    > plan, że po coś go stworzył. Ludzie są różni. Przeważnie mają swoje
    > własne powody by być takimi, jakimi są. Ja mam w zwyczaju pomóc każdemu,
    > w dostępnym mi zakresie i w ramach obowiązującego prawa, ale to moje
    > stanowisko. Rozumiem, że ktoś może mieć inne.

    A wystarczyloby wziąc d* w troki, sprawdzic do kogo nalezy ten
    dostawczak, wyslac dzielnicowego czy patrol - moze im sie poszczęsci
    i sie szybko dowiedzą, gdzie motor zawiózl.
    I tam mozecie sie psychologia wykazac, czy to niewinny uczynny, czy
    głowny złodziej, co się wypiera ....

    To oczywiscie nie Twoja wina, nie Twoj rejon ... ale jak tak samo
    działacie w swoim rejonie ...

    J.