  • Data: 2023-08-14 15:49:29
    Temat: Re: zajebali mi motór
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 14.08.2023 o 15:37, J.F pisze:
    > Ale co mnie ma intrygowac - ze macie instrukcję?

    Że wystarczyło kilka godzin rozmowy ze Shrekiem i już przypadkowym
    policjantom z KRP Warszawa V, którzy zapewne USENET nie znają,
    odechciało się szukać jego motocykla? A byli pełni zapału wcześniej.

    > Tylko po co mu przekazywać kilka uwag - policjanci w Warszawie ich nie
    > znają?

    Z tego, co wywnioskowałem z jego wypowiedzi przynajmniej mu nie
    przekazali. Może za krótko pracują. Może coś innego się tam wydarzyło,
    że uznali, ze tak bedzie lepiej. Teraz, to i mnie się odechciało :-)

    > Co nie zmienia oceny działan policji.
    > No coz, na razie jeden dzien nie minąl, poczekajmy co z tego wyjdzie.
    > Moze tam dzisiaj śledztwo aktywne leci.
    > Ale prywatnie, to jak obstawiasz - umorzenie za 30 dni? :-)

    Jeśli napisał prawdę, to sprawa wydaje się dość prosta do wykrycia. Ale
    to, ze wszyscy uciekli i nikt z nim nie chciał jechać pozwala sądzić, że
    było coś, czego nie napisał. Tak więc nie wykluczone, że za 30 dni, to
    jeszcze nie będzie wszczęcia - o umorzeniu nie wspominając.

    > Tylko potem jakies złe pismaki napisza, ze kulsony dostaly nr
    > rejestracyjny sprawcy, ale nie raczyly przesluchac, bo akta trafiły na
    > dno kupki, a ze mieli wazniejsze zadania, to 30 dni minęło ...

    A zanim z pokrzywdzonym porozmawiali, to mieli zapał do łapania - o tym
    już nie napiszą.

    > Wcale.
    > Jesli sugerujesz, ze ktos spojrzał na zegarek i sie zorientował, że
    > zaraz koniec słuzby .... to tez mnie nie intryguje.

    Wątpię. Tu na grupę napisał to o 22:00, a wątpię, by z Komendy pisał.
    Zmiana kryminalna kończy się o 23:00. Wcześniej podobno czekał na nich 2
    godziny. Czyli nie było nagle nikogo o 20:00, albo wcześniej.

    --
    (~) Robert Tomasik