  • Data: 2023-08-14 11:11:38
    Temat: Re: zajebali mi motór
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 14 Aug 2023 10:32:41 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Bo ma to odstraszać przed jazdą pod wpływem alkoholu.

    Przy kazdej okazji.

    > NAtomiast co ma
    > stan właściciela, którego nie było na miejscu zdarzenia, to nie wiem.
    > Przecież mógł leżeć urżnięty w trupa, a nadal to nie upoważnia nikogo do
    > kradzieĹźy jego mienia.

    Ty to wiesz, ja to wiem, ale czy instrukcja wie?

    Skoro był pijany, to mógł przeciez podarować, albo pożyczyć, i nie
    pamieta :-P

    > Nie.

    Glupie.

    > Zgłaszających w ogóle się nie rejestruje. Rejestruje się pokrzywdzonych,
    > ale to jest osobna baza danych, do której nie każdy policjant ma dostęp.

    Ale sprawdzic jakos, czy pojazd skradziony to potraficie?

    > Jeśli nagle będziesz oczekiwał szybko pomocy, to szybkość jej udzielenia
    > będzie zależała od tego, jak szybko dany dyżurny będzie mógł ustalić,
    > czy w ogóle takie zdarzenie miało miejsce. Oczywiście da się ustalić i
    > powiązać dane, ale Ty będziesz się niepokoił, że jeszcze nie
    > przyjechali, a oni nie wyjadą w ogóle, dokąd ktoś tego nie powiąże.

    Jak dostaje powiadomienie, ze widzisz osobę czy pojazd podejrzewaną
    o udział w kradziezy, to chyba powinien wyslac patrol niezaleznie od
    numerka?

    > Dyżurny zasadniczo nie przyjmuje telefonicznie zgłoszeń. To idzie przez
    > 112. Numer, który Ci podałem wykorzystuje się sporadycznie. Ale on
    > pochodzi ze strony internetowej tej komendy.

    tak tylko ciekaw jestem czy ich dwĂłch wystarczy, czy wiecej powinno
    być. W koncu ma troche roboty.
    Moze jest wiecej, tylko numer jeden.

    > Ich też powiadomiłeś?

    > To wymaga oceny, czy w ogĂłle ma znaczenie w sprawie. Tobie ukradli jeden
    > motor. Dla Ciebie to najważniejsza sprawa tygodnia. Ale policjanci mają
    > masę zgłoszeń, a zasoby nie są niewyczerpalne.

    Umorzenia trzeba wypisac w terminie, julki spałować.

    Moze jakby kulsonĂłw zatrudnili do pomocy ... :-)

    Ale chyba pamietacie, że monitoringi nie przechowują sie w
    nieskonczoność ... czy wlasnie liczycie na to, nie ma dowodów, sie
    umorzy..

    > Jeśli na podstawie
    > dostępnych danych można ustalić sprawców, to nie zdziwię się, że nikt
    > tego nie będzie rozbijał na atomy.

    A kiedy indziej piszesz, ze nawet przyznanie nie wystarczy,
    a Shrekowi radzisz dodatkowe przejrzenie monitoringĂłw ..

    > A wspominałeś w rozmowie z nimi o kulsonach?

    Kulson to dobry policjant, na pewno by poszedl i sam poszukał :-P

    J.