  • Data: 2023-08-14 11:37:45
    Temat: Re: zajebali mi motór
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wiesz, jak zacznie od wyzywania go od kulsonów,

    A czemu mają się przejmować, skoro nie widzą kto to kulson?;)

    > Widzisz jakikolwiek powód, by gość
    > inaczej się zachowywał w życiu codziennym, a inaczej tu na grupie?

    Oczywiście - jak rozmawiam z konkretną osobą o konkretnej sprawie to
    jest trochę inny kontekst. Nie poszedłem tam złożyć zawiadomienia o
    kulsonach, tylko o kradzieży moto.

    > Shreka opowiadającego jakieś bajki o kulsonach trudno potraktować jako
    > wiarygodne źródło informacji.

    I tu się mylisz;) Mam nawet od was nienaganną opinię w co najmniej dwóch
    postępowaniach sprawdzających i opinię psychologiczną o zdolności do
    pełnienia zawodu w którym wiarygodność jest wymagana;)

    > Toteż te monitoringi są dość pilne.

    Tak są pilne, że nawet jak zadzwonią żeby zabezpieczyć to gdzieś tak w
    połowie przypadków odbierają.

    > Ja, to nie rozumiem, czemu od w ogóle do tej znienawidzonej Policji
    > dzwonił, a nie do kulsonów.

    NIe dzwoniłem tylko poszedłem. Mają ten sam adres:P

    > Przyszliby i załatwili sprawę. Sadze, ze
    > policjanci nie wiedzieli, z kim mają do czynienia i tylko dlatego mogą
    > ten motocykl znaleźć :-)

    A ja sądziłem, że dlatego że taki ich obowiązek:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!