  • Data: 2023-08-14 11:20:27
    Temat: Re: zajebali mi motór
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Na podstawie Twojego zeznania to nie możliwe.

    No dokładnie - więc po co się skupiać na tym zamiast na nagraniu i świadku?

    > Ja wiem, że są różni ludzie. Nie każdy jest na tyle lotny, by pojąć, że
    > jednostka może być w kilku budynkach. Ale już kilka razy Ci to pisałem.
    > Spróbuję inaczej. Wyobraź sobie, że dzielnicowy siedzący na
    > Broniewskiego poszedł Żabki na rogu po bułkę. Będziesz alarmował Żabkę?

    NIe byłoby pytania, gdyby policjantka powiedziała, że raczej nie do
    dzielnicowego a do żabki.

    > To byli umówieni wcześniej. Z tym, że trzeba by było przejrzeć od
    > momentu, jak przyszli, bo nie wiadomo skąd jechała furgonetka.

    Z której strony przyjechała to akurat wiadomo. Ulica jest tam zamknięta,
    więc albo to zawodowcy (a na takich nie wyglądają) albo przyjechali z
    osiedla obok.

    > Teraz monitoringi są dość powszechne. Można na ich podstawie odtworzyć
    > to, co sprawcy robili wcześniej i to, co robili później.

    Ale to musi się policji chcieć. Im się nie chciało przejechać na
    miejsce, więc nic nie zrobią w tym celu raczej.

    > Pytanie, czy
    > jest sens, bo jak wiadomo, kto tego dokonał, to raczej nie ma. Łatwiej
    > zatrzymać i zapytać ich.

    A założysz się, że będzie umorzenie z powodu niewykrycia sprawców?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!