  • Data: 2005-02-10 13:15:06
    Temat: Re: zaatakował mnie pies
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ_TEGO]interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Krzysztof Waszkiewicz" <i...@z...pw.edu.pl> napisał w wiadomości
    news:slrn.pl.d0mmc4.duj.iwan@zsp.pw.edu.pl...

    > No jak ktos ma inne zdanie to na pewno fanatyk albo czlek ktory nie moze
    > sie
    > znac na rzeczy...

    Nie wiem jak Ty, ale ja sie nie wypowiadam na tematy na ktore nie mam
    pojecia. To, ze widuje na ulicy samochody nie znaczy, ze znam się na
    motoryzacji. W takich wątkach jak ten, zawsze najglośniej krzyczą i drą
    szaty ludzie, którzy nigdy nie mieli takiego psa, ani nie znali nikogo kto
    by miał, ale wyglaszają sądy z pozycji ekspertów. Analogicznie jest jak w
    przypadku kwestii dopuszczalności aborcji - najwięcej gardłują stare babcie,
    ktorych problem już nie dotyczy.
    Kwestia posiadania dużych psów jest dość dobrze uregulowana - nalezy mieć
    pozwolenie od gminy, ja dodatkowo mam wykupione OC na psa, chociaż nie jest
    obligatoryjne, podobno w tym roku maja wejść testy psychologiczne dla
    potencjalnych włascicieli duzych psów. Wydaje mi sie, ze w zupełności to
    wystarczy.

    HaNkA