  • Data: 2005-02-10 13:37:34
    Temat: Re: zaatakował mnie pies
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > za pwn:
    > zabić - pozbawić kogoś, _coś_ życia w sposób gwałtowny
    > morderstwo: http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=33187
    > zabić człowieka
    > nie funkcjonuje termin "morderstwo", czy "zabójstwo" w stosunku do
    > zwierząt, chociaż język jest żywy i nie powinno się wykluczać jego zmian
    > Ubój, zabicie, upolowanie, uśpienie - OK.

    no Wiesz, pojecie bedzie takie jak czlowiek ulozyl, co nie znaczy ze tak
    jest.
    Juz to jakis czas temu odnosnie wlasnie tego pojecia pisalem. ksieza
    twierdza
    ze zwierzeta duszy nie maja, czy tak jest bo oni (kosciol) uwaza? Czy
    automatycznie
    ja mam w to wierzyc? Mam inne zdanei na ten temat i bede trzymac sie
    swojego.
    Chyba ze ktos mi udowodni ze jest inaczej.

    > Ano to że policja powinna takiego psa ubić.

    no co Ty nie powiesz,

    > Może nie tyle satysfakcję, co poczucie że się czegoś nie spierzyło. Ja
    > nie mógłbym spojżeć w lustro, gdyby rok później jakieś dziecko zostało
    > zagryzione przez tego psa. Facet nie chce popełnić grzechu zaniechania i
    > tyle.

    jak juz pisalem, zaatakowc moze kazdy, bzdura jest swtierzenie ze jak
    raz zrobil to zrobi ponownie, to moze sie sprawdzic przy zwierzetach
    drapieznych
    ktore kiedy krew poczuja to im palma odbija.
    Wystarczy zazadac zakladania kaganca i wysoka kara, a gdy wlasciciel tego
    nie uczyni
    to on za to powinien odpowiedaca a nie pies.
    Twoje myslenie jest podobne do myslenia nazistow. "Gorsza rasa, na nic sie
    nie przyda, moze tylko zaszkodzic,
    nalezy wybic"

    P.