  • Data: 2005-02-10 13:24:39
    Temat: Re: zaatakował mnie pies
    Od: wytnij_to <"(wytnij_to)k_s_lis_"@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > mi nie chodzi o budowe, bo przy takim rozumowaniu groznym monza buldoga
    > nazwac.
    > Chodzi o zachowanie sie psa, jezeli od malego za agresje dostalby po
    > tylku,
    > czuje ze komus na nim zalezy, jest kochany to na pewno nie bedzie groznym
    > psem.
    > Jakiej bys rasy nie wzial.
    > W podobny sposob mozesz wychowac nawet tygrysa z tym ze w takim przypadku
    > takie zwierze (jak ktos bzdurnie wposmnial o tym w przypadku psa) jak
    > poczuje smak krwi
    > moze zaatakowac bez powodu.
    Wierzę, OK.

    > no teraz to pieprzysz glupote, przy tym rozumowaniu nalezy powybijac
    > wszystkich wzrostu wyzszego niz 50 cm .
    To miał być przykład, pokazujący że groźny nie znaczy agresywny.
    Nie uważam że za samo bycie groźnym należy się czapa.

    > no i gdzies to wyczytal? to samo jest w defonicjach zaboijstwa itd.
    za pwn:
    zabić - pozbawić kogoś, _coś_ życia w sposób gwałtowny
    morderstwo: http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=33187
    zabić człowieka
    nie funkcjonuje termin "morderstwo", czy "zabójstwo" w stosunku do
    zwierząt, chociaż język jest żywy i nie powinno się wykluczać jego zmian
    Ubój, zabicie, upolowanie, uśpienie - OK.

    > no i co w zwiazku z tym?
    Ano to że policja powinna takiego psa ubić.

    > nie rozsmieszaj mnie . Nie wiesz co mowisz. Czy autorowi watku na dzien
    > dzisiejszy
    > zagraza zycie? Czy jest to powod by psa teraz uspic? Co z tego bedziesz
    > miec? satysfakcje?
    > I nie mow mi o bezpieczenstwie bo okagancu juz pisalem, powtarzac sie nie
    > bede.
    > Pomysl zanim trzasniesz taka glupote
    Może nie tyle satysfakcję, co poczucie że się czegoś nie spierzyło. Ja
    nie mógłbym spojżeć w lustro, gdyby rok później jakieś dziecko zostało
    zagryzione przez tego psa. Facet nie chce popełnić grzechu zaniechania i
    tyle.
    pozdr. lisu