  • Data: 2005-02-10 18:00:55
    Temat: Re: zaatakował mnie pies
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > ????
    > Pisałem wyeliminować zagrożenie sprawiane przez _tego_ _konkretnego_
    > psa. Widzisz tę delikatną różnicę?

    zagrozenie bylo chwilowe, teraz nalezy tak postapic by tego zagrozenia nie
    bylo,
    a to mozna na wiele roznych sposobow, jednym znich stanowi kaganiec.
    Gdyby ten pies rzeczywsicie byl nonstop agresywny, atakowal by swoich
    bliskich
    bez powodu, wtedy rzeczywiscie mozna o nim tak mowic.

    > I jeszcze: "Gorsza rasa, na nic sie nie przyda"
    > Nigdzie nie pisałem o rasie.

    w watku wiele razy jest wpominane ze sa to niebezpieczne dla otoczenia
    psy, stad
    takie porownanie

    > Twój kontekst jest wypaczony, pies nie jest rasą człowieka ani człowiek
    > rasą psa. To są dwa odrębne gatunki. W sensie biologicznym oznacza to że
    > nie mogą się krzyżować. Mylę się?

    nie mylisz sie

    P.