    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: z cyklu "poszkodowany" student
    Date: Fri, 23 Jan 2009 10:15:48 -0600

    SERG wrote:

    > Tak. Rektor podpisał zgodę na samym początku października, czyli na początku mojego
    III semestru.

    Rób tak jak robią wszyscy.
    Zapisuj się na specjalność i czekaj co z tego wyniknie.
    Potem do dziekana. Z paniami w dziekanacie szkoda marnować czasu. One i
    tak zrobią to co każe dziekan.
    Idąc do dziekana, pamiętaj, że on zwykle o niczym nie wie dopóki mu nie
    powiesz, wiec nie zaczynaj od żądań tylko od wyjaśnienia.
    Wytłumacz co panie w dziekanacie powiedziały co zrobiły i wyjaśnij, że
    ty się z taką argumentacją nie zgadzasz, bo chodziłeś na te same zajęcia
    mimo, że byłeś formalnie zapisany gdzie inedziej i zgodnie ze średnią
    powinieneś być w tej to a tej specjalności bo się łapiesz zgodnie z
    zasadami podziału.
    Drugie dno jest takie, że studenci którzy się nie dostali bo zabrakło
    miejsc też mają prawo narzekać, że ci co przyszłi byli oceniani wg
    innych kryteriów niekoniecznie takich samych i w ten sposób zabierają
    miejsca. Użyj właśnie argumentu, że ty byłeś oceniany wg tych samych
    kryteriów co studenci dzienni. To powinno do dziekana trafić,
    szczególnie jeśli jesteś dobry i w jakiś sposób rzuciłeś mu się w oczy
    wcześniej.
    Napisz mi co to za wydział, bo coś mi się wydaje, że znajomy :)