eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawowytoczenie auta › Re: wytoczenie auta
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wytoczenie auta
    Date: Sat, 9 Sep 2017 10:51:17 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 72
    Message-ID: <op0a2h$lj3$1@node2.news.atman.pl>
    References: <oom9qk$gcj$1@node1.news.atman.pl>
    <59af193b$0$15207$65785112@news.neostrada.pl>
    <ooqtu8$liq$1@node2.news.atman.pl> <oorq23$pvk$4@node1.news.atman.pl>
    <oos700$91l$2@node1.news.atman.pl> <oos8eu$r8m$2@node2.news.atman.pl>
    <oosg9v$6nc$1@node2.news.atman.pl> <oot6us$p1o$2@node2.news.atman.pl>
    <ootmdf$9ah$1@node2.news.atman.pl> <ooui0d$1vc$3@node2.news.atman.pl>
    <oouim6$i95$1@node1.news.atman.pl> <ooujk4$1vc$5@node2.news.atman.pl>
    <ooukpj$6f9$1@node2.news.atman.pl> <oov28e$1m7$1@node1.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: ip-46-21-210-209.nette.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1504947089 22115 46.21.210.209 (9 Sep 2017 08:51:29 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 9 Sep 2017 08:51:29 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/52.3.0
    In-Reply-To: <oov28e$1m7$1@node1.news.atman.pl>
    Content-Language: pl
    X-Antivirus: Avast (VPS 170908-4, 2017-09-08), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:764462
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2017-09-08 o 23:31, Shrek pisze:

    >>>>> Załóżmy, że masz rację (choć nie o tym pisałem). I jakie obroty
    >>>>> silnika jesteś wyciągnąć pchając samochód na biegu?
    >>>>
    >>>> Zależy na jakim biegu puszczę sprzęgło.
    >>>
    >>> Załóżmy, że na tym, który uznasz za najmniej korzystny przypadek.
    >>
    >> Jeśli nadam pojazdowi jakąś prędkość a potem wbije jedynkę i puszczę
    >> sprzęgło to silnik rozkręcę do dwu tysięcy obrotów.
    >
    > No i? A bo to raz redukowałem z 5 do trójki. Mniej więcej taki sam skok.

    I silnikiem podbiłeś obroty z dwu tysięcy do jakiejś większej
    liczby. Teraz to zrób od zera do dwu lub więcej tysięcy.
    byle na własny koszt.

    >> Czyli łańcuszek osiągnie swoja prędkość sporo szybciej niż przy
    >> kręceniu rozrusznikiem. Opory rozrządu mogą doprowadzić do
    >> przeskoczenia łańcucha na kolę zębatym.
    >
    > Znasz choć jeden taki przypadek. Bo skoro 0-2000 powodowałbyby to
    > 2500-6000 tym bardziej. A nic się nie dzieje.

    Żadne tym bardziej.
    jak to robisz od zera z nieruchomymi elementami udeżenie masz największe.

    > Zresztą skupmy się na gwałtownym przypieszaniu od 0 do 0,1 obrotu w
    > wyniku przepychania po parkingu;)
    >
    >> Jeśli nie wiesz na jakim biegu właściciel to auto zostawił,
    >> nie wiesz też w którą stronę zakręcisz silnikiem jak popchniesz.
    >
    > A jakie ma to znaczenie czy 0,1 obrotu ma minutę czy -0,1?
    > Twierdziłeś,ze chodzi o to, że od 0 do 2000.

    W przypadku zapalania. W przypadku przepychania stojaka na parkingu
    chodzi o kierunek w którym zakręcisz silnikiem.

    >>>> Tych o wieszaniu na kasku nie.
    >>>
    >>> https://www.bellhelmets.com/bellsports/wp-content/up
    loads/2016/12/Bike-Bicycle-Helmet-Manual-AUS-NZ_5001
    076300-C.pdf
    >>>
    >>>
    >>> Pierwsza z brzegu, trzecia strona początek.
    >>
    >> W naszym języku nie znalazłeś.
    >
    > Tłumaczenia są 1/1. Myślisz, że w instrukcji po polsku piszą coś innego?

    Na naszych kubkach z kawa nie spotkałem ostrzeżenia żeby nie wkładać
    palucha bo parzy. A to znaczy że piszą co innego.

    >>>> A wracając do poziomu argumentu: to że gdzieś ktoś napisał bzdurę
    >>>> w instrukcji nie oznacza że każdy wybrany przez ciebie wpis
    >>>> w który nie wierzysz jest bzdurny. A może uważasz że jest?
    >>>
    >>> Ale też nie znaczy, że każdy jest sensowny.
    >>
    >> Czyli czekam na argumenty dlaczego ten nie jest sensowny.
    >
    > Bo nie ma powodu fizycznego, żeby rozrząd przeskakiwał od przetaczania
    > po parkingu. Podobnie jak nie ma powodu, zeby jabłko Newtona spadało do
    > góry, cokolwiek by w instrukcji od jabłka nie napisać.

    Mechanizm rozrządu jest zaprojektowany do pracy w jednym kierunku
    ze zmiennymi prędkościami. Jak go zakręcisz w drugą to jakie prawo
    fizyki zabroni mu się zepsuć?


    Pozdrawiam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1