    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wytoczenie auta
    Date: Thu, 7 Sep 2017 21:53:05 +0200

    > Przyklejanie czegokolwiek komukolwiek jet wykroczeniem. Nawet, jeśli
    > facet stoi na zakazie.

    No niby jest, choć z drugiej strony jak przykleisz na szybę to ani nic
    nie niszczysz ani nie czynisz niezdatnym do użytku, więc tak literalnie
    to też niekoniecznie - śliska sprawa.

    Akurat w przypadku moto przyklejanie kutasów na lakier to znamiona
    wykroczenia spełnia (niezależnie od tego, ze nie stał na zakazie). No
    ale co zrobisz? Wiedziałem kto od sąsiadów, ale zeznawać nie będą,
    kamery z chin nie chciało mi się ściągać. Myślałem o oklejeniu chujowi
    auta, ale dałem sobie spokój, bo to jak ktoś zauważył skończy się na
    podpalaniu sobie drzwi wejściowych:( Nawet chciałem się sądzić ze
    wspólnotą, ale koleś wprost zapytał co zrobię jak ktoś będzie miał w d4
    wyrok:(

    Shrek