  • Data: 2005-08-08 19:33:39
    Temat: Re: wystawianie niepłacacego lokatora za drzwi
    Od: "PAweł" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:dd7nda$38u$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Bla, bla. Chcesz konkretow, za ktore ktos odpowiada (teoretycznie) to
    > idz po platna porade. 100 zl kosztuje. Za kolejne 100 zl zaplacone w
    > innym miejscu bedziesz mogl sie przekonac czy udzielona poprzednio
    > porada jest taka sama jak ta udzielona pozniej (jest inna? a to pech).

    Udzielałes wcześniej rad, które sprzeczne sa z przepisami prawa i naraziłyby
    tego, kto potraktowałby je poważnie, na kłopoty i koszty.
    -Albo więc zupełnie nie masz pojęcia o prawie (więc nie powinieneś się
    wymądrzać na tej grupie), albo też masz pojecie (co sugerujesz) a więc z
    pełną swiadomościa chcesz nieznajomemu czytelnikowi zaszkodzić.
    Obie możliwości sa wysoce naganne.

    posiadania

    > Skoro sie na tym znasz to po co nas pytasz ? A skoro sie nie znasz to po
    > co sie wypowiadasz ?

    Znam się na prawie wystarczająco, aby czytajac przepisy miec konkretne
    wątpliwości dot. podawanych przeze mnie ustępów.
    Ty natomiast najwyraźniej nie jesteś w stanie nawet zrozumieć tych pytan;)

    > Sady maja normalna mentalnosc, a prasa jest wolna. Czyzby zapadl wyrok
    > inny niz oczekiwales?

    A skąd to przypuszczenie?