  • Data: 2005-08-09 09:56:02
    Temat: Re: wystawianie niepłacacego lokatora za drzwi
    Od: "PAweł" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:dd9l0v$a0v$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Ale praktyczne zyciowo. Zycie to nie bajka.

    > Slyszalesz o czyms takim jak komentarz do konkretnych przepisow? Pewnie
    > nie bo i twoja wiedza ogranicza sie suchego czytania KC (czyli jest
    > bliska zera). Tam znajdziesz odpowiedzi na swoje watpliwosci.
    > Ewentualnie poczytaj orzecznictwo SN.

    Zadałem konkretne pytanie.
    Jeśli znasz konkretna odpowiedź podaj ją, lub tez skieruj do źródła.
    Tymczasem to, co wczesniej napisałes sprowadza się do stwierdzenia, ze ktos
    już musiał wczesniej gdzies o to pytac i jak będziesz szukac, to gdzies na
    te pytania znajdziesz odpowiedź;)
    Zapewne jest to prawda,(jak i w 99,999% omawianych tu przypadków) ale taka
    wypowiedx mało raczej posuwa sprawe do przodu;)